wtorek, 5 stycznia 2016

2

Co otrzymała Claire?

Witajcie!

Zgodnie z wczorajszą obietnicą prezentuje Wam dzisiaj to co otrzymałam od Biedronki.

Biedronka - to jeden z najbardziej obleganych sklepów w Polsce. Sieć kusi nas nie tylko jakością swoich produktów, ale i ich ceną. Co ciekawe, by jeszcze bardziej zachęcić swoich klientów, oprócz wszelkich promocji, Biedronka organizuje ciekawe akcje. W tym - TESTOWANIE. By zostać testerem produktów należy zarejestrować się na stronie Biedronki (link poniżej) i wypatrywać nowych testów. 

Ostatnim testem, był test czekolad. Dla smakoszy słodyczy - w tym również dla mnie - to prawdziwy testerski raj. Jednak samo zgłoszenie się do akcji nie wystarczy. Najpierw musimy udzielić odpowiedzi na pytanie "Dlaczego to właśnie Ty powinieneś przetestować ...". 

I stało się. 

Napisałam swoją odpowiedź, i zostałam jednym z 1000-ca Biedronkowych testerów. Niedługo po zamknięciu zgłoszeń, otrzymałam odpowiedź, a już w 2-3 dni później otrzymałam taką oto paczkę :


W środku sporych rozmiarów paczki znalazłam 5 czekolad z kopertą zatytułowaną "Witaj Drogi testerze!"



Pięć tabliczek czekolad to aż pięć różnych smaków, które prezentuje poniżej :
  • Czekolada Mleczna z nadzieniem migdałowym i pomarańczowym
  • Czekolada Mleczka z nadzieniem orzechowo-mlecznym i karmelowym
  • Czekolada Mleczna z nadzieniem truflowym i śliwkowym
  • Czekolada Mleczna z nadzieniem mlecznym i truflowym
  • Czekolada Mleczna z nadzieniem toffi i bananowym








Praca testera nie kończy się w momencie otrzymania paczki z pysznościami. Można powiedzieć, że to dopiero początek zabawy. Kiedy otrzymujemy paczkę, na stronie pojawia się ankieta, którą tester jest zobowiązany wypełnić. W ankiecie, która dotyczy czekolad musimy odpowiedzieć na kilka prostych pytań, np. Co według ciebie wpływa na smak produktu jakim jest czekolada? Do każdego smaku przekaż swoje spostrzeżenia i sugestie. Jak twoim zdaniem powinno się promować czekolady? 
Sami widzicie, że ankieta nie jest trudnym zadaniem. Dlatego wypatrujcie kolejnych testów! ;) 






.  

2 komentarze:

  1. Tyle słodkości w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko się tak wydaje :) Jak trzeba jeść szybko to przyjemność wydaje się być ulotna :P

      Usuń