sobota, 9 stycznia 2016

0

Co otrzymała Claire? - czyli wygrana na Testoland.


Całkiem niedawno, bo w czasie świąt, Testoland organizował kolejny konkurs. Tym razem można było wygrać dzbanek filltrujący dzbanek Dafi Astra Unimax 3,0 L LED. Aby dostać to cudeńko należało dokończyć zdanie Największą radość w czasie świąt Bożego Narodzenia sprawia mi …. Niemałym zaskoczeniem była dla mnie wygrana w tym konkursie.

Szybko podałam adres organizatorowi. Długo nie czekałam bo już kilka dni od ogłoszenia wyników kurier zapukał do moich drzwi i wręczył mi taką przesyłkę.




Oprócz samego dzbanka otrzymałam również filtr. A skoro od razu otrzymałam filtr musiałam sprawdzić działanie dzbanka. Na początku zaznaczę, że nie przepadam za wodą z czajnika i z kranu. Czy woda z czajnika Dafi podołała wyzwaniu na dobrą i smaczną wodę?


 Powiem krótko. Jestem pozytywnie zaskoczona. Woda jest czysta, bez posmaku chloru, bez osadu i bez odcieni żółci. Co prawda cieszymy się na Lubelszczyźnie czystą wodą, jednak nie można tego samego powiedzieć o lubelskich akademikach, gdzie woda wygląda jak rdza w płynie. Taki dzbanek dla studenta to też na pewno niemałe odciążenie finansowe.

















Czego chcieć więcej? Smak wody jest praktycznie taki sam jak kupnej wody niegazowanej, więc korzyścią mogą być zaoszczędzone pieniądze. Co prawda filtr należy wymieniać po około 30 dniach, jednak spokojnie przejdzie przez niego nawet 200 litrów wody. Muszę przyznać, że początkowo podchodziłam do takich dzbanków bardzo sceptycznie, jednak teraz polecam go wszystkim! A jakie są Wasze doświadczenia? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz